Mit affald

Har du ikke fået tømt dit affald eller vil du se dine tømmedage? Det gør du her

Du skal senest indberette den manglende tømning én dag efter din ordinære tømmedag.

Hvorfor er min beholder ikke blevet tømt?

Der kan være forskellige årsager til, at skraldemanden ikke har tømt din beholder. Det kan blandt andet være:

  • Hvis beholderen vender forkert og ikke står med håndtaget ud mod vejen.
  • Hvis affaldet er fejlsorteret.
  • Hvis din beholder er overfyldt.
  • Hvis adgangsvejen til beholderen er blokeret.
  • Hvis din adgangsvej ikke opfylder kravene til en korrekt adgangsvej.

I menuen til venstre under MIT AFFALD finder du de ordninger du kan benytte dig af.

Akutte driftsproblemer

Ved akutte problemer uden for normal åbningstid på driftsområderne vand, varme og spildevand kan du via vores hovednummer få kontakt til vagtpersonale.

48 23 10 00