Gå til indhold
05.11.2020

Ny selvbetjening – døgnet rundt!

Information om ny selvbetjeningsløsning

Vi har fået ny selvbetjeningsløsning, derfor skal du logge ind på ny, også selvom du har været logget ind tidligere.

På selvbetjening kan du få overblik over dit forbrug, se regninger, indberette aflæsninger, rette dine kontaktoplysninger og give samtykke til, at vi har adgang til dit CPR-nummer.

Hvorfor beder vi om adgang til dit CPR-nummer?

Når vi har adgang til dit CPR-nummer, kan vi:

  • Udbetale tilgodehavende til din NemKonto.
  • Sende post til dig i e-Boks.
  • Identificere dig og dermed øge sikkerheden.

Sådan giver du samtykke

Kun ved login med NemID kan du give samtykke. Når du logger ind beder vi om dit CPR-nummer og samtykke. Hvis vi allerede har dit CPR-nummer er det vigtigt, at du får givet samtykke, da vi ellers er nødsaget til at slette det. 

Du kan altid logge på og trække samtykket tilbage. Læs mere om vores privatlivspolitikker her.

Besøg selvbetjening her.

 

Akutte driftsproblemer

Ved akutte problemer uden for normal åbningstid på driftsområderne vand, varme og spildevand kan du via vores hovednummer få kontakt til vagtpersonale.

48 23 10 00