Se dit forbrug og din regning

OBS - VIGTIGT!

Grundet skærpede krav i forbindelse med persondataforordningen (GDPR) er der sket en ændring i forhold til at logge ind via selvbetjening.

Det betyder at du ikke længere kan bruge faktura eller målernummer men at du skal bruge dit kundenummer samt en specifik kode.

Denne kode vil fremadrettet fremgå på din faktura og du vil på sigt kunne lave den om efter eget ønske. Såfremt du ikke har denne kode endnu, så kan du sende en mail til kundeservice@hfors.dk, som indeholder dit kundenummer og fakturanummer – så vil vi sende koden retur til dig.

Det er nu også muligt at logge ind via NEMID.  Første gang du logger på via NEMID, skal du dog bruge dit kundenummer og faktura eller målernummer. Har du flere kundeforhold, kan du når du logger ind via NEMID, vælge mellem dine forskellige kundeforhold i øverst højre hjørne i en rullemenu.

Vand- og/eller varmekunde:

Log ind med NEMID eller med kundenummer og kode

Affaldskunde:

Log ind med NEMID eller med kundenummer og kode

Ren spildevandskunde (private vandværker/tømningsordning):

Log ind med NEMID eller med kundenummer og kode

LOG IND 

Akutte driftsproblemer

Ved akutte problemer uden for normal åbningstid på driftsområderne vand, varme og spildevand kan du via vores hovednummer få kontakt til vagtpersonale.

48 23 10 00