Gå til indhold

Login til ny selvbetjeningsløsning

Vi har fået ny selvbetjeningsløsning. Første gang du logger ind på den nye løsning, skal vi bruge en del informationer fra dig. Det gælder også, selvom du tidligere har benyttet vores gamle selvbetjeningsløsning.

Følg gerne denne vejledning:

  1. Log ind på vores nye selvbetjening her.
    Vi anbefaler du benytter NemID, hvor du kan give samtykke til brug af dit CPR-nummer til brug for e-Boks og NemKonto.
  2. Aktiver din bruger
    Første gang du logger på vores nye selvbetjening, skal du aktivere din bruger. Det sker ved at indtaste din e-mailadresse og derefter indtaste den kode, som vi sender til dig i en e-mail.
  3. Tilknyt din adresse  
    Du skal bruge dit kundenummer og en aktiveringskode. Begge fremgår af din regning. Har du ikke lige din regning ved hånden, så send en mail med din adresse til kundeservice@hfors.dk, så sender vi kundenummer og aktiveringskode til dig.
  4. Tilknyt alle kundeforhold
    Når du er kunde hos Hillerød Forsyning, har du et separat kundenummer for hver forsyningsart, vi leverer til dig. Dvs. at du har ét kundenummer for vand, et andet for varme og et tredje for spildevand osv. Det er vigtigt, at du tilknytter dine øvrige kundeforhold, efter du er logget ind. Det gør du øverst i højre hjørne, hvor der står dit navn og adresse. På den måde vil du altid kunne skifte mellem dine kundeforhold, når du er logget ind.

Næste gang du logger ind, er det meget nemmere, for nu har du samlet dine kundeforhold hos os i ét. Så næste gang foregår login udelukkende ved hjælp af NemID.

Du kan logge ind og give samtykke på selvbetjening via ovenstående, men du er også velkommen til at sende os en mail på kundeservice@hfors.dk om at du giver samtykke til, at vi har dit CPR.

LOG IND HER

Er du erhvervskunde?

Hvis du logger på med en nøglefil, har du automatisk adgang til alle kundeforhold med samme CVR-nummer, som er tilknyttet nøglefilen

I øverste højre hjørne kan du skifte mellem dine forskellige kundeforhold, som er tilknyttet med jeres CVR-nummer. Det gør du øverst i højre hjørne, hvor der står navn og adresse. På den måde vil du altid kunne skifte mellem dine kundeforhold, når du er logget ind.

Hvorfor beder vi om adgang til dit CPR-nummer og samtykke?

Når vi har adgang til dit CPR-nummer og du giver dit samtykke, kan vi:

  • Udbetale tilgodehavende til din NemKonto.
  • Sende post til dig i e-Boks.
  • Identificere dig og dermed øge sikkerheden.

Vi skal bruge dit samtykke så vi fortsat kan sende dig regninger via e-Boks samt benytte NemKonto til eventuel udbetaling af tilgodehavende.

Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Læs mere om vores privatlivspolitikker HER

Har du yderligere spørgsmål til ovenstående, så er du også velkommen til at sende os en mail på kundeservice@hfors.dk om at du giver samtykke til, at vi har dit CPR.

Akutte driftsproblemer

Ved akutte problemer uden for normal åbningstid på driftsområderne vand, varme og spildevand kan du via vores hovednummer få kontakt til vagtpersonale.

48 23 10 00