Gå til indhold

Login på selvbetjening

Første gang du logger ind, skal du indtaste dine informationer.

Hvis du har benyttet den gamle selvbetjeningsløsning, skal du logge ind i den nye, som om det var første gang.

Har du allerede været logget ind før, kan du blot trykke direkte på linket herunder og logge ind:

LOG IND HER

Her er en vejledning til dig, der logger ind for første gang:

  1. Log ind på selvbetjening her.
    Vi anbefaler, at du logger ind med NemID, så du kan knytte din e-Boks og NemKonto til din konto.
  2. Aktivér din bruger
    Indtast din e-mailadresse. Herefter modtager du en mail med en engangskode, som du indtaster i selvbetjeningen.
  3. Tilknyt din hjemmeadresse  
    Du skal bruge dit kundenummer og en aktiveringskode. De står begge på din regning. Aktiveringskoden er ikke den samme kode, som du har modtaget på mail i punkt 2.
    Har du ikke lige din regning ved hånden, kan du sende en mail med din hjemmeadresse til kundeservice@hfors.dk, så sender vi kundenummer og aktiveringskode til dig.
  4. Tilknyt alle regninger
    Har du mere end en regning hos os? Vi håndterer både vand, varme, spildevand og affald. Hvis du er tilknyttet mere end én ting, har du et separat kundenummer (kundeforhold) for hver forsyningsart, vi leverer til dig. Dvs. at du har ét kundenummer for vand, et andet for varme osv. Hvis du kun får leveret én ting fra os, kan du springe dette punkt over.

Hvis du får leveret mere end en ting, er det vigtigt, at du tilknytter alle dine kundeforhold, efter du er logget ind. Det gør du ved at logge ind og dernæst trykke øverst i højre hjørne, hvor der står dit navn og adresse (se billede nedenfor). Herefter følger du punkt 3 og tilknytter dit kundenummer og aktiveringskode for hver forsyningsart.
Når alle dine kundeforhold er tilføjet, kan du nemt skifte mellem dem, når du er logget ind.

  1. Giv samtykke til, at vi har dit CPR-nummer
    Det er frivilligt, om du vil oplyse dit CPR-nummer, men det er en god idé, for det giver os mulighed for at sende dig opdateringer i e-Boks og udbetale eventuelt tilgodehavende til din NemKonto.

Du giver samtykke ved at logge ind på selvbetjening via ovenstående: Gå til ”Samtykke”, klik på knappen med dit navn, indtast dit CPR-nummer og markér, hvad vi må anvende dit CPR-nummer til. Hvis du er logget på med NemID, skal CPR-nummer passe med det CPR-nummer, du indtaster.
Du er også velkommen til at sende os en mail på kundeservice@hfors.dk og give samtykke til, at vi har dit CPR-nummer. Mailen skal indeholde dit fulde navn og adresse eller dit kundenummer.

Når du giver samtykke til, at vi må få adgang til dit CPR-nummer, kan vi:

  • Udbetale tilgodehavende til din NemKonto
  • Sende post til dig i e-Boks
  • Identificere dig og dermed øge sikkerheden

Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Vi behandler de oplysninger, der er nødvendige for at opfylde Hillerød Forsynings forsyningspligt eller det løbende aftaleforhold. Læs mere om, vores persondatapolitik HER

Så er du klar
Næste gang du logger ind, skal du kun logge ind med NemID, for nu er du oprettet og har samlet alle dine kundeforhold hos os i ét.  

Har du spørgsmål til ovenstående, eller har du brug for hjælp til at logge ind eller samle dine regninger, er du velkommen til at sende os en mail på kundeservice@hfors.dk.

Er du erhvervskunde?

Hvis du logger på med en nøglefil, har du automatisk adgang til alle kundeforhold med samme CVR-nummer, som er tilknyttet nøglefilen.

I øverste højre hjørne kan du skifte mellem dine forskellige kundeforhold, som er tilknyttet med jeres CVR-nummer. Det gør du øverst i højre hjørne, hvor der står navn og adresse. På den måde vil du altid kunne skifte mellem dine kundeforhold, når du er logget ind.

Akutte driftsproblemer

Ved akutte problemer uden for normal åbningstid på driftsområderne vand, varme og spildevand kan du via vores hovednummer få kontakt til vagtpersonale.

48 23 10 00