Ny vandkunde

Har du bygget nyt, og skal din bolig tilsluttes vand? Eller er du flyttet? Læs her, hvordan du skal gøre.

Hvis din bolig ikke allerede er tilsluttet vand, skal du udfylde nedenstående ansøgning. På baggrund af denne kan vi beregne en pris for tilslutning til vand på din ejendom.

Dette gælder også, hvis du er entreprenør og skal bruge en byggevandsmåler. Husk i den forbindelse at notere ind, hvem der skal betale for byggevand.

Udfyld ansøgning om vandstik og målere

Ved ansøgningen skal der vedlægges situationsplan med angivelse af ønsket stikplacering. Når vi har modtaget din ansøgning, undersøger vi forholdene ud for din ejendom, og du hører fra os.

Når vi har godkendt ansøgningen og modtaget betalingen for tilslutningsbidraget, udfører vi arbejdet efter aftale.
Ansøgningen skal sendes til kundeservice@hfors.dk.

Hvor får jeg vand fra?

Der er flere forskellige vandværker i og omkring Hillerød. Hillerød Forsyning driver ikke dem alle, så det er ikke sikkert, vi leverer vand til dig, selvom du bor i Hillerød.
Er du i tvivl om, hvilket vandværk du får vand fra, kan du tjekke det her.

Find dit vandværk

Klik her, hvis du vil vide mere om vand, og hvordan Hillerød Forsyning arbejder med at sikre rent drikkevand til borgerne i kommunen.

Jeg er ny kunde, men min bolig er allerede tilsluttet

Hvis du flytter ind i en bolig, som allerede tilsluttet, og derfor blot ønsker at registrere dig som ny vandkunde, kan du melde flytning ved at benytte formularen på siden her.
Du er også velkommen til at kontakte vores Kundeservice, som sidder klar til at vejlede dig.

Har du brug for hjælp?

Hvis du har brug for hjælp til ovenstående, er du velkommen til at kontakte os.
Vores Kundeservice sidder klar til at vejlede dig mandag-torsdag 9-15 og fredag 9-13.
​​
Telefon: 48 23 10 00
Mail: kundeservice@hfors.dk

...